مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 17:352023-08-22سياسي

جوانان با اشراف بر بیانیه گام دوم انقلاب پای کار نظام باشند 


بیانیه گام دوم یک منشور و سند کامل و حساب شده است که با اشرافیت بر آن جوانان می تواند با قوت بیشتری پای کار انقلاب بایستند.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا یوسفی راستگو عصر سه شنبه در جمع دانشجویان اظهار کرد: یکی از لازمه های پیشرفت دانشجویان و جوانان آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه آشنایی با بیانیه گام دوم انقلاب، آشنایی با تفکرات و بیانات رهبر انقلاب است، افزود: در این بیانیه بیاناتی از سوی حضرت آقا در راستای پیشرفت کشور مطرح شده بنابراین جوانان باید برای پیشرفت کشور خوانش صحیحی از بیانیه داشته باشند.

مدرس درس گام دوم انقلاب خاطرنشان با بیان اینکه تأکیدات رهبر انقلاب در این بیانیه توجه به جوانان است به نحوی که جوانان پای کار انقلاب باشند، گفت: می توان با اتکا به بیانیه گام دوم انقلاب مطالبه گری در سطح کشوری مطرح کرد.

حجت الاسلام راستگو خاطرنشان کرد: مسئولان در مسیر بیانیه گام دوم و بر اساس بیانیه نمره دهی شوند یا مورد بازخواست قرار گیرند.

وی با اشاره به تأثیرگذاری دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و دانشگاهی گفت: دانشجویان نیروهای اثرگذاری هستند از همین رو هر چه بیشتر پای انقلاب باشند پیشرفت انقلاب سرعت بیشتری می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان با اشراف بر بیانیه گام دوم انقلاب پای کار نظام باشند 

جوانان با اشراف بر بیانیه گام دوم انقلاب پای کار نظام باشند